Förslag?

Gillar inte bloggens nuvarande sovande status. Jag vill skriva men kommer inte till skott. Har några haul att visa er och tänker göra sammanställningar av concealers och läppstift. Har också funderat på att inkorporera ett annat stort intresse: att organisera saker i hemmet. Det har varit en hobby som tagit mer plats senaste tiden som jag nämnt tidigare.  Skulle ni vara intresserade av det?

Har ni några önskemål? 

Pion från rabatterna kring våra hus.

 

Håll ut och ge glada tillrop så blir jag peppad!

14 comments
  1. K said:

    Vad roligt att se dig här igen! Jag kan förstå om motivationen på bloggen sviker ibland; livet har ju naturligtvis även annat innehåll. Men vi trogna läsare uppskattar varje inlägg från dig ska du veta, stort som smått❤

    Spännande med kommande inlägg om dina hauls. Och läppstift uppskattas också väldigt mycket. Och ja, jättegärna inspiration till hur man kan organisera hemma – jag tänker alltför ofta på att jag har för många prylar på ett och samma ställe. Försöker rensa ut regelbundet men det är liksom alltid för liten yta i förhållande mängden prylar. Jag får inte till det där riktigt, så tips emottages varmt🙂

    En sak som jag själv klurar över är hårfärgning. Det är mycket svårt att hitta färg utan skadliga kemikalier. Man är i princip hänvisad till ren örtfärg, vars lukt av ruttet hö sätter sig som berget i mina långa tjocka längder. Flera månader efter örtfärgningen luktar det fortfarande tång om mitt hår, särskilt när det är blött (t.o.m. min vanligtvis försynta frisör klagade😛 ). Kanske du inte färgar håret Ingrid, men om så är fallet så är det intressant ämne tycker jag.

    • Nu blir jag riktigt glad och peppad!

      Har inte någon egen erfarenhet alls av hårfärgning tyvärr, vare sig naturlig eller konventionell. Ska se vad jag kan ordna ändå. Vad vill du ha för färg och hur är din naturliga?

  2. ewa28 said:

    Hauls?!!??

    Gillar också att organisera saker 👍😊

  3. Pepp, pepp!🙂
    Jag tror mig förstå lite hur det känns då jag är i samma sits att det går upp och ner med skrivandet på bloggen. Hoppas du hittar gnistan att skriva blogg igen.

  4. Kasia said:

    Hej! Du ska veta att jag uppskattar varje inlägg på blogg oavsett hur ofta eller hur sällan du skriver!

    Skulle vara kul att läsa om hur din hudvård ser ut nu, vilka ansiktsprodukter du använder t.ex.

    Kanske tips på trevliga eko-butiker i Göteborg där man kan handla naturlig hudvård🙂

    Och kanske hur det är med dig just nu🙂

    Varma hälsningar,
    Kasia från Malmö🙂

  5. Lisa said:

    Ja, jag vill läsa om allt detta. Gillar din blogg som den är och har varit så för mig behöver du inte förändra något. Gillar alla tips och recensioner men även ordning och reda inläggen. Ser fram emot din ”comeback”🙂

  6. Anki said:

    Jag hänger kvar här också;) Förstår dej om bloggandet. Ser gärna hårfärg, smink och hudvård mm
    Organisera vet jag inte vad det är, kan knappt stava till det, är inte så intresserad av det, men det kanske jag blir om jag får rätt pepp;)

  7. Smilla said:

    Saknar också dina braiga inlägg men jag vet att ibland hamnar man i svackor, sånt är livet. Jag ser jättegärna inlägg om att organisera i röran hemma. Vore jättekul!

    • Tack! Organisera brukar faktiskt ge många energi även om man tycker att det låter tråkigt.

  8. Camilla said:

    Tittar in då och då och uppskattar alltid dina inlägg, älskar särskilt dina iHerb-hauls! Shoppar rätt mycket från iHerb och har fått många bra tips av dig! Gillar också dina recensioner och att läsa om tillverkning av egna hudvårdsprodukter.

  9. Lotta said:

    Jag är också glad bara du fortsätter skriva! Gillar alla dina inlägg, och organisering låter som en bra vidareutveckling!🙂

  10. jag har saknat dig så jag är glad för varje ord du skriver🙂 Livet kom iväg vägen för mig men nu är jag så smått på väg tillbaka till någon form av rutin. då blir det mer tid till att läsa bloggar, jag minns inte senast jag var ikapp i mitt läsande. Kul att se att du också är på väg tillbaka🙂

Kommentera

